24h a la UB

Què és 24 hores UB?

24h_UB.jpg_657208416

Un dia a la vida de la universitat. Un projecte novedós i de caràcter participatiu. Tothom i té cabuda. Des dels estudiants al PDI i PAS, i fins i tot, turistes informats.

Es tracta d’una eina multimèdia impulsada per la unitat d’imatge corporativa i màrqueting. A través de la web  de 24h a la UB podràs anar consultant les vivències aliènes i publicar les teves. També ho podràs fer a partir del hashtag #UB24h de twitter.

La web s’anirà construint al llarg de les 24 hores del 8 de maig amb les nostres aportacions. Els continguts poden ser missatges, fotos, i vídeos que mostrin el dia a dia a la UB, la feina que es fa a la Universitat o el record del pas per la institució. Al final la web recollirà la crònica d’un dia a la UB. Per aquest a partir del 8 de maig continuarà en funcionament com a eina de difusió de la Universitat.