Daily Archives: 30 Abril 2013

Convocatòria dels premis del Consell Social de la UB i Fundació Bosch i Gimpera-UB

Els premis estan dirigits a empreses innovadores i projectes de transferència de coneixements i les candidatures es poden presentar fins el proper 31 de maig

La Universitat de Barcelona creu que el retorn a la societat dels coneixements adquirits durant els estudis universitaris és de gran importància i per possar en valor la transferència de coneixement i la creació d’empreses innovadores es convoquen aquests premis.

premisgimpera

Els premis del Consell Social de la UB i la Fundació Bosch-Gimpera UB distingeixen entre dues categories. Per una banda el premi Antoni Caparrós, destinat a projectes de transferència de coneixement o tecnologia sorgits de la UB o de qualsevol entitat del Grup UB u dotat amb 5.000 euros. I el Premi Senén Vilaró, dotat amb 10.000 euros, al que es poden presentar empreses innovadores desenvolupades per un titulat de la UB o vinculat al Grup UB, que tinguin una antiguitat d’entre 2 i 8 anys. També es donarà un accèssit dotat amb 2.000 euros.

Podeu presentar les candidatures fins el proper 31 de maig. Trobareu més informació al següent enllaç.