Concurs pel logotip i el lema de Voluntariat UB

Si ets estudiant, PAS o PDI de la UB i tens vocació de publicista o dissenyador pots participar al concurs de Voluntariat UB

Voluntariat UB organitza un concurs per escollir el seu lema i el seu logo. Hi poden participar tots els estudiants PAS i PDI de la UB en les dues categories que són independents. El termini per presentar les vostres propostes acaba el 31 de maig i podeu consultar les caracterísitiques específiques al següent enllaç.  El jurat que escollirà els guanyadors estarà format per membres de la UB i professionals del món de la comunicació i el resultat es farà públic el 7 de juny. Els guanyadors de les dues categories s’enduran un curs modular de l’EIM i els finalistes sis invitacions vàlides per un dia a Esports UB.