Ajuts pels estudiants que no poden gaudir de beca general per incompliment de requisits acadèmics

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística convoca ajuts pels estudiants de nou accès que no compleixin els requisits acadèmics de la  Beca General

Des del 7 fins al 27 de maig es poden presentar les sol·licituds pels ajuts del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística destinats a aquells estudiants de nou accès matriculats el curs 2012-2013 que no compleixin els requisits acadèmics de la Beca General.

La dotació de l’ajut es correspondrà amb els crèdits ordinaris matriculats. Es donaran per ordre de puntuació fins a esgotar els 400.000 euros dels que consta la dotació total. El pagament de l’ajut es farà efectiu durant el 2013.

Podeu consultar més detalls al següent enllaç.