Convocatòria “Accions conjuntes hispano-alemanyes” per grups d’investigació

Universidad.es convoca ajudes per joves investigadors que duguin a terme activitats conjuntes amb alemanya

La Fundació per la Projecció de le Universitats Espanyoles, Universidad.es obre la convocatòria d’Accions conjuntes hispano-alemanyes 2014. Aquest ajut té la voluntat d’impulsar la carrera de joves investigadors que ja estiguin en un grup de recerca, tot i que també se’n podran beneficiar catedràtics i investigadors postdoctorals.

Els ajuts estan destinats a finançar movilitats entre els dos països en grups d’investigació que tinguin projectes conjunts i que ja comptin amb finançament per dur-los a terme. Les candidatures es poden presentar fins el proper 15 de maig. Trobareu més informació al següent enllaç.