Ja podeu consultar el programa dels Juliols

Els cursos de 20 o 30 hores de durada es duran a terme de l’1 al 19 de juliol

Els Juliols, els cursos d’estiu de la Universitat de Barcelona, tindran lloc entre l’1 i el 19 de julipl. Es tracta de cursos de temàtiques diverses que consten de 20 hores i que poden implicar unes 10 hores de treball a casa, per això es parla de la modalitat de 30 hores.

Són cursos oberts a tothom, a estudiants universitaris i de secundària, a treballadors i treballadores que busquen formació o a persones que tan sols es proposen ampliar els seus coneixements. Per poder-hi participar, doncs, no es requereix cap requisit especial, més enllà de la curiositat i les ganes d’aprendre i de prendre part en aquesta activitat.

elsjuliols

El programa d’Els Juliols incorpora, també els cursos organitzats en el marc de la Universitat d’Estiu de les Dones, una universitat d’estiu organitzada conjuntament entre la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat que té per objectiu oferir una formació alternativa en matèria d’igualtat de gènere.

Podeu consultar els cursos que s’ofereixen, l’horari i altres detalls al següent enllaç.