L’ADUB apareix en un reportatge de La Vanguardia sobre la importància de la oratòria

La presidenta de l’ADUB, Belen Guarner, parla sobre la seva experiència i com d’important és aprendre a comunicar de cara al món laboral

La Vanguardia publicava el passat 13 de maig un reportatge sobre la importància de la oratòria centrat en les activitats que s’estan duent a terme per fomentar-la a escoles i instituts. Ressalta com d’importants han estat novetats com el treball de recerca, que s’ha de presentar en públic abans d’acabar el batxillerat, o alguns dels canvis introduïts a través de Bolonya als ensenyaments universitaris que obliguen als estudiants a parlar en públic més sovint.

Parla també de les lligues de debat interuniversitari i entrevisten a Belen Guarner, presidenta de l’ADUB, i estudiant de la Universitat de Barcelona, amfitriona de la Lliga de Debat de la Xarxa Vives d’engunay. que parla sobre la importància d’una bona oratòria en cada cop més aspectes de la vida, ocm per exemple a l’hora de trobar feina. En l’article també entrevisten a David Gutiérrez, membre de l’equip de debat de la UAB, guanyadors de la última edició, i Blanca Vives, estudiant d’ESADE i guanyadora del premi a millor oradora. Podeu llegir l’article al següent enllaç.