Concurs per escollir la imatge del XXè aniversari de la Xarxa Vives

LLa Xarxa Vives organitza un concurs per escollir el logotip i el lema del seu XXè aniversari

Si ets estudiant d’alguna de les universitats de la Xarxa Vives tens l’oportunitat de dissenyar la imatge que s’utilitzarà en tots els materials del seu XXè aniversari que se celebra l’any que ve. Els dissenys es poden presentar des del 17 de maig i fins el proper 30 de setembre. Per participar cal enviar un lema i un logo omplint el següent formulari. Trobareu les caracterísitiques que ha de tenir així com les bases concretes al següent enllaç.

El guanyador, a més de ser la imatge del XXè Aniversari de la Xarxa Vives rebrà 600 euros bruts i la inscripció a un curs d’estiu de 2014. Els finalistes també seran premiats amb la inscripció a un d’aquests cursos d’estiu.