La teva opinió compta: enquesta sobre professors i assignatures del segon semestre

Fins el proper 21 de juny podeu respondre les enquestes sobre professors i asignatures de graus i màsters

És molt important saber quina opinió teniu sobre les assignatrures que esteu cursant i els professors que les imparteixen. Per això, com cada semestre, s’ha obert la convocatòria 2012-13 d’enquestes d’opinió sobre les assignatures i professors de graus i màsters universitaris de la Universitat de Barcelona. Com a calendari general d’aquest segon semestre, les enquestes estaran actives fins el proper 21 de juny, llevat que el vostre centre hagi programat un altre període. El temps estimat de resposta no supera els cinc minuts per enquesta.

A aquest efecte, rebreu un correu electrònic des del qual podeu accedir directament a l’enquesta. També podeu accedir-hi des del Campus Virtual o bé des del següent link: Enquesta d’opinió de l’alumnat

Us costarà molt poc temps i ajudareu a millorar la universitat!