Enquesta sobre hàbits alimentaris per l’Observatori de l’Estudiant

Si ets estudiant del Campus de Bellvitge pots col·laborar amb l’enquesta Grup de Treball de Salut i Hàbits Saludables de l’Observatori de l’Estudiant

El Grup de Treball de Salut i Hàbits Saludables de l’Observatori de l’Estudiant realitza una enquesta sobre els hàbits alimentaris i de salut dels estudiants del Campus de Bellvitge. A través de l’enquesta volen esbrinar els seus hàbits pel que fa a l’adhesió a la dieta mediterrània, l’exercici físic i el tabaquisme. L’enquesta inclou preguntes sobre els hàbits alimentaris i la percepció que es té dels diversos aliments.

Si sou estudiants del campus de Bellvitge col·laboreu amb l’Observatori responent l’enquesta al següent enllaç, no necessitareu més de 10 minuts!