Neix la Big Band de la Universitat de Barcelona!

TtToques algun dels instruments que integren una Big Band? Apunta’t a la de la Universitat de Barcelona!

El Vicerectorat de Relacions Institucionals i Cultura, en col·laboració amb el Departament de Didàctica de l’Expressió Musical i Corporal, ha decidit crear la Big Band de la Universitat de Barcelona. La cordinarà Edmon Elgström i la dirigira Diego Calderón, els dos professors d’aquest departament. Els assajos seran els dimarts de 20.00 a 22.00 a l’Edifici Històric.

Aquesta agrupació estarà oberta als estudiants, antics estudiants, professorat i personal d’administració i serveis que hagin assolit un cert nivell d’estudis musicals que toquin algun dels següents instruments:

• Saxo alt, tenor o baríton
  • Trompeta
  • Trombó
  • Guitarra elèctrica
  • Piano, teclat
  • Baix elèctric, contrabaix
  • Bateria, percussió

Si voleu fer una audició per formar-ne part envieu un correu electrònic a dcalderon@ub.edu.