Genial iniciativa dels alumnes del màster en Gestió del Patrimoni Cultural

L’alumnat de primer curs del Màster Oficial en Gestió del Patrimoni Cultural es complau de presentar les I Jornades de l’Alumnat del Màster Oficial en Gestió del Patrimoni Cultural de la Universitat de Barcelona.

Aquesta trobada de visibilització, neix de la voluntat dels estudiants de mostrar de manera informal, fora de les aules i de les activitats avaluadores, un punt final al seu primer curs de formació en el Màster.

Les jornades tractaran d’oferir espais on mostrar els interessos particulars de cada estudiant. A l’hora, estaran agrupades per eixos temàtics. S’exposaran breus ponències on, a posteriori, es debatran les idees generals de l’eix, per tal d’enfortir i crear un pensament crític entorn el tema tractat. Tanmateix, per copsar quines són les vies i possibilitats que el màster ofereix ex alumnes del màster oferiran el seu punt de vista sobre els camins que el màster obre.

Aquestes jornades doncs, pretenen ser un aparador dels interessos de l’alumnat del màster, al mateix temps una eina de treball crític que serveixi per enfortir la formació dels futurs gestors culturals, des de la participació o gaudint de l’intercanviï d’idees amb la seva assistència.

Les Jornades es duran a terme el proper dia 20 i 21 de Juny a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona. ( C/ Montalegre, nº 6)

TRÍPTIC DE LES JORNADES

Per a més informació i inscripcions, podeu  contactar a: jornades.alumnespatrimoni@gmail.com

A Facebook: Jornades de Difusió del Màster en Gestió del Patrimoni Cultural.

A Twitter: @jornadespatrimo

Us esperem!