Beques de recerca de la Fundació Bosch Gimpera

La Fundació Bosch Gimpera convoca sis beques de recerca en diferents àmbits

La Fundació Bosch Gimpera centra la seva activitat en la promoció i gestió de la transferència de coneixement i tecnologia que es genera en el conjunt de la Universitat de Barcelona. El seu objectiu és aconseguir que les capacitats cientificotècniques i els resultats de la recerca generats a la UB es traslladin a la societat. Des de la institució es gestionen uns 800 projectes anuals, dels quals més de 600 corresponen a contractes amb empreses i institucions.

La fundació ofereix sis beques de col·laboració per la recerca en diferents camps. Estan destinades a estudiants de grau, primer i segon cicle, màster i doctorat. Es poden demanar fins el proper 21 de juny. Les beques són per àrees com la bioquímica, la organització industrial i polítiques de competència, doctorands en Enginyeria i Tecnologies Avançades, biologia, o la millora de l’ocupabilitat i l’emprenedoria. Consulteu les condicions i el perfil concret al següent enllaç.