Fotciencia11 permia les millors fotografies científiques

Fins el 31 d’octubre podeu presentar les vostres fotografies al concurs organitzat pel CSIC i la FECYT

Si sou aficionats a la ciència i a la fotografia us podeu presentar a l’onzena edició dl concurs Fotciencia fins el proper 31 d’octubre. El concurs, organitzat pel Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i la Fundació Espanyola per la Ciència i la Tecnologia (FECYT), vol apropar la ciència i la tecnologia als ciutadans a través de la visió artística que ofereixen les fotografies científiques.

L’any passat el concurs va rebre 766 fotografies i amb les seleccionades es va elaborar un catàleg i dues exposicions itinerants que van visitar 15 ciutats espanyoles. En aquesta edició s’inclouen les categories micro i general i, a més a més, el premi especial de l’any internacionald e la cristalografia, el premi especial de l’Institut d’Agricultura Sostenible i la categoria la Ciència a l’Aula dirigida a alumnes de secundària i cicles de grau mitjà. Els premis van dels 2.200 als 600 €. Podeu consultar les bases completes al següent enllaç.