La UB aixeca el teló!

Si us agrada el teatre trieu i remeneu entre les opcions que us ofereix la UB!

Ahir es presentava la temporada teatral que comença a la gala Catalunya aixeca el teló. La UB no ha organitzat cap gala per anunciar-ho però les associacions que s’hi dediquen també es posen en marxa aquests dies en que també comencen les classes per la majoria d’estudiants.

Els primers en posar-se en marxa han estat l’Aula de Teatre de la Facultat de Geografia i Història, que va fer la reunió informativa ahir. A la seva web anuncien que “Es busquen Romeus… ;)” i ofereixen tan cursos d’iniciació al teatre com dos tallers que acabaran al gener amb la representació de dues obres de teatre, Romeu i Julieta Melancholy Play La tragédia de Matlide Landa, segons el nombre de participants. Si voleu més informació podeu escriure al correu auladeteatreub@gmail.com o consultar la seva pàgina web i el seu Facebook.

El proper dijous 19 de setembre a les sis de la tarda serà el grup Aulascenica que celebrarà la reunió informativa d’inici de temporada. Conviden a anar-hi a tots aquells que vulguin participar en els muntatges que es faran aquesta temporada. Si no sou actors però toqueu algun instrument també us hi podeu apuntar per participar en l’acompanyament musical dels espectacles. Si no podeu anar a la presentació us hi podeu posar en contacte a través del correu electrònic aulascenica@gmail.com o informar-vos millor a través del seu bloc i de la seva pàgina de Facebook.