Formació i orientació a la UB de la mà del SAE

A la UB forma’t i orienta’t gràcies al Servei d’Atenció a l’Estudiant i les seves eines per treure el millor profit dels teus coneixements.

Anem a la Universitat a aprendre uns coneixements i a obtenir un títol que ens formi com a treballadores, però també com a persones. És molt important les expectatives que cada ensenyaments ens dóna, però encara acaba essent més important com les aprofitem per sortir de la carrera amb les millor garanties professionals.

Un dels factors que pot marcar-nos el camí en aquest procés d’aprenentatge és la bona orientació que obtenim allà on estudiem. Per això el SAE, el Servei d’Atenció a l’Estudiant, s’encarrega d’orientar els estudiants de la UB amb diferents eines que millorin les difícils condicions d’interacció amb el mercat laboral.

Us adjuntem 4 links que considerem molt útils amb informació d’activitats del SAE relacionades amb l’orientació professional:

Aquests serveis que tenim com a estudiants són un complement molt important per als estudis i la formació acadèmica. Alhora, també formen part de la formació que la UB ha de donar per tal de millorar les nostres capacitats i orientació.

Esperem que sigui d’allò més útil per a totes vosaltres!