Oberta la convocatòria de subvencions per projectes de participació estudiantil

Si sou una associació de la UB i compliu les condicions especificades a les bases podeu demanar la subvenció fins el dia 31 d’octubre

El Vicerectorat convoca la subvenció per Projectes de Participació Estudiantil. Amb una dotació total de 20.000 euros, la convocatòria s’adreça a totes les associacions i grups d’estudiants de la Universitat de Barcelona dur a terme projectes amb l’objectiu de participar i potenciar la participació dels estudiants a la vida universitària. Les sol·licitus es poden presentar fins el proper 31 d’octubre a les 14.00 al Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística.

Podeu consultar els conceptes subvencionables i la documentació a aportar al següent enllaç. Per qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic a hotel@ub.edu o al telèfon 93 402 02 61 de dilluns a dijous de 10.00 a 20.00.