Els estudiants de Belles Arts exposen els seus treballs

Sense Títol 13 es podrà veure fins el 2 d’octubre a la Facultat de Belles Arts i recull una selecció dels treballs de la darrera promoció d’alumnes de la facultat

Sense Títol’13  és la mostra que recull una selecció qualificada de la darrera promoció d’alumnes de la Facultat de Belles Arts. Aquesta mostra reuneix inquietuds, recerques i exploracions en els llenguatges de l’art que cada alumne ha desenvolupat en el tram final dels seus estudis de llicenciatura.

st

L’exposició es pot veure a a tot l’àmbit de la facultat i mostra treballs escollits pels mateixos professors. A més a més aquests treballs nodrirarn el fons patrimonial de la UB, PATRIM. Aquesta iniciativa vol promoure un inici de curs actiu, ser una aportació d’interès al sector cultural de la ciutat i facilitar el contacte entre el món artístic i professional.

Podreu visitar-la des d’avui mateix i fins el proper 2 d’octubre.