Portal de benvinguda per a les noves alumnes de la UB

Per aquelles persones que acabeu d’arribar a la UB i voleu conèixer a fons la Universitat

És possible que entrar a la Universitat de Barcelona sigui només un nou pas en els estudis, però l’etapa que s’inicia quan ens fem persones adultes i comencem uns estudis universitaris implica una gran responsabilitat. Som més grans, adquirim més coneixements, i gaudim d’un munt de possibilitats i oportunitats que no podem desaprofitar.

Amb els estudis superiors s’obren les portes a un món que potser ens és estrany i llunyà però que pot resultar molt interessant conèixer. Per això us recomanem el portal de Benvinguda de la UB (http://www.ub.edu/web/ub/ca/estudis/estudiar_UB/benvinguda/benvinguda.html) on trobareu tot tipus d’indicacions útils per iniciar la vostra estada a la Universitat.

Aquest espai compta amb quatre seccions que van des de les Sessions Informatives de cada Ensenyament de la UB, informació útil sobre beques i ajuts a estudiants, informació sobre la matriculació i el seu procés, i aspectes importants de la Vida a la UB.