Daily Archives: 1 Octubre 2013

Universitat per totes les edats

Aprofitem que avui és el Dia Mundial de la Gent Gran per presentar-vos la Universitat de l’Experiència

Sovint pensem que estudiar a la universitat és cosa de joves, però això no ha de ser sempre així, qualsevol edat és bona per estudiar. Avui, que és el Dia Mundial de la Gent Gran aprofitem per presentar-vos al Universitat de l’Experiència. Es tracta d’una iniciativa creada el curs 2010-2011 pel Comissionat de Desenvolupament Sofcial i Envelliment.

experiencia

L’únic requisit per poder-se matricular és tenir més de 55 anys, no hi ha requisits acadèmics previs. L’objectiu d’aquest programa és promoure la formació universitària i la cultura a una edat avançada i establir una comunicació intergeneracional. És per això que els programes de formació en les diverses àrees temàtiques duren entre un i tres anys i combinen programes especíifics amb integració a les classes. Si voleu més informació al següent enllaç.