Curs de comunicació per representants d’estudiants

Si ets representant de la junta, consell d’estudis o claustre de la teva facultat apunta’t al curs de comunicació que ofereix el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística

Des de l’Hotel d’Associacions i des del projecte Involucra’t del Vicerectorat d’Estudiants posem a la vostra disposició un Curs de Comunicació per associacions i representants d’estudiants. S’impartirà el 22 d’octubre pel matí, de 10 a 14h  i es repetirà el dia 23 a la tarda de 16 a 20h a l’Hotel d’Associacions (Edifici Històric, Gran Via de les Corts Catalans, 585). La inscripció es farà per ordre de confirmació d’assistència, la qual es farà enviant un correu amb la opció d’horari (matí o tarda) i el vostre nom, cognoms, associació, correu i telèfon a hotel@ub.edu. Si les places s’omplen tindreu la opció d’agafar l’altre horari o de quedar a en una llista d’espera per a properes edicions. Així mateix, si us interessa la sessió però us va malament els dos dies, podeu indicar-ho perquè se us inclogui també a la llista d’espera.

El contingut del curs serà el següent:

Tots els periodistes hem viscut aquesta situació: jo no vaig dir això, m’ho han tret de context. Només hi ha una manera d’evitar-ho: tenir claríssim que una bona comunicació no es pot deixar a la improvisació. Tenim a les nostres mans més mitjans que mai, i gratuïts, però l’excés d’informació fa que sovint aquesta es perdi si no la fem arribar correctament. En aquest curs intentarem donar algunes claus sobre les diverses fases del procés: la planificació, la creació i l’evaluació del missatge, amb els següents objectius:

• Aprendre les nocions d’un pla de comunicació (interna i externa)
  • Aprendre a treure el màxim partit de les eines 2.0
  • No oblidem els canals tradicionals: com crear una nota de premsa

Us hi esperem!