Daily Archives: 14 Octubre 2013

Curs d’iniciativa Emprenedora a la Universitat de Barcelona

De 4 de novembre al 12 de desembre tindrà lloc a la UB el curs d’emprenedoria al qual us podeu inscriure abans del 27 d’octubre

Des del Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) de la Universitat de Barcelona impulsem, per segona vegada a la UB, el programa ‘Iniciativa Emprenedora en la Universitat’ , conjuntament amb l’Escola d’Organització Industrial (EOI) i el finançament del Gobierno.

Es tracta d’un programa gratuït que es va iniciar el curs pasat on es pretén promoure l’esperit emprenedor. Va destinat tant a estudiants de Grau (3r o 4rt curs, preferentment), com de Màsters (oficials i no oficials), Doctorat i Alumnat recentment titulat que va estar matriculat el curs 2012-2013,  de qualsevol disciplina. També cal recalcar la importància de la interdisciplinarietat del grup de treball d’aquest programa per tal d’aportar una visió global de l’emprenedoria.

S’impartiran 16 “xerrades formatives i de desenvolupament dels projectes escollits“, a càrrec de persones amb experiència en emprenedoria. Les places són limitades a trenta estudiants i la data límit per fer la inscripció i enviament de CV és el 27 d’octubre.

Teniu la infromació necessària en aquests enllaços: