Premi per treballs d’invsetigació, bibliogràfic o assaig sobre agricultura

Els treballs candidats al concurs es podran presentar fins el 2 de desembre i la dotació econòmica del premi és de 900€

La Institució Catalana d’Estudis Agraris (ICEA) convoca la trentena edició del premi a un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre agricultura. Si poden presentar estudiants universitaris o persones titulades després de l’1 de febrer de 2009. Els treballs han d’haver estat redactats en català i elaborats abans d’aquesta convocatòria. No s’hi podran presentar treballs premiats anteriorment ni subvencionats per l’Institut o cap altra institució.

El premi té una dotació econòmica de 900€ i se’n publicarà un extracte a la revista Quaderns agraris, també es podran concedir fins a dos accèssits. Els originals s’han de presentar abans del 2 desembre a les 13.00 a la seu principal de l’Institut d’Estudis Catalans. Cal presentar-ne un exemplar per triplicat en paper o dos en paper i un electrònic. Podeu consultar les bases completes al següent enllaç.