Ha obert el termini de presentació de sol·licituds per participar a la tercera edició del programa Emprende tus Prácticas

3a Edició del programa EMPRENDE TU PRÁCTICA: les Fundación José Manuel Entrecanales i Universidad-Empresa convoquen pràctiques a START-UPS de base tecnològica.

La Fundació Universidad-Empresa ha obert el termini de presentació de sol·licituds per participar a la tercera edició del programa Emprende tus Prácticas, que es desenvoluparà a partir de gener de 2014 a Start-Ups de base tecnològica a Madrid, Barcelona, València, la Corunya i Àvila.

Promoguda per la Fundació José Manuel Entrecanales per a la Innovació en Sostenibilitat (FJME), amb la col·laboració de la Fundació Universitat-Empresa, aquesta iniciativa té per objectiu la de fomentar la cultura emprenedora entre els joves, la de donar suport iniciatives empresarials amb gran potencial que es desenvolupen a Espanya, i la d’oferir pràctiques de valor afegit per als universitaris.

En la seva tercera convocatòria, el programa ofereix 31 places per a estudiants d’últims cursos d’Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, Electrònica i Industrial, Arquitectura, Matemàtiques, Física, Química, Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Empresarials, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual i Multimèdia i Disseny Gràfic. Les pràctiques es desenvoluparan en torns de 4 hores, de matí o de tarda. Els candidats seleccionats rebran una bossa d’ajuda a l’estudi de 400 € mensuals.

En les dues edicions anteriors del programa Emprèn teus Pràctiques, desenvolupades en el segon semestre de 2013, han participat ja 40 universitaris, seleccionats entre més de 4.000 candidats.

Els interessats a optar per una de les places convocades hauran de registrar abans del proper 21 de novembre a: