Daily Archives: 23 Octubre 2013

S’obre una enquesta sobre l’Espai Europeu d’Educació Superior

L’enquesta està dirigida a saber el grau de coneixement dels estudiants del EEES

Amb la creació de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), conegut també com a Procés de Bolonya, es va posar en marxa un grup d’experts universitaris encarregats de facilitar la seva millor implementació. Així, el Grup Espanyol d’Experts a Bolonya (BET), en col·laboració amb el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport i la Comissió Europea , s’encarrega d’analitzar el Sistema Universitari Espanyol (SUE) i contribuir a la cooperació entre institucions per obtenir-ne els millors resultats.

Per a això, s’ha habilitat una pàgina web amb una enquesta que per als estudiants per tal de recollir la major informació possible. A més, hi haurà un sorteig entre els participants de 2 Apple Ipad.

Comptem doncs, amb la col·laboració ja que es pretén mesurar el grau de coneixement que els estudiants tenen l’Espai Europeu d’Educació Superior, dels seus conceptes, eines i facilitats.

L’enquesta es realitza a través de la direcció facilitada per la Universitat Complutense de Madrid, en la pàgina on s’ha allotjat l’enquesta: