Debat: Crisi al projecte CASTOR des d’una aproximació geològica

El proper dijous 31 d’octubre, a la Facultat de Geologia, es farà un debat molt interessant entorn al Projecte CASTOR.

Serà a l’Aula Magna de la Facultat a les 11h del matí i es farà a través d’una aproximació científica des de la perspectiva geològica el debat: Crisi al projecte CASTOR: una aproximació geològica.

Imagen

L’anàlisi de la crisi ocorreguda en el projecte CASTOR des del punt de vista de les dades geològiques publicades abans del projecte. Després d’una pinzellada sobre l’estructura general del marge catalano-valencià es presentaran, d’una banda, les dades imprescindibles per entendre l’estructura de l’entorn del projecte i alguns dels possibles problemes que aquesta podria implicar en un projecte d’emmagatzematge de gas. D’altra banda s’exposaran les dades conegudes sobre l’activitat de les falles de la regió i com pot influir la injecció de gas en la seva activitat, destacant el terratrèmol màxim que es podria assolir si en el futur es desencadenés una nova crisi sísmica no controlable.

Participaran al debat els professors de la Facultat de Geologia, Mariano Marzo, Eulàlia Masana i Pere Santanach i s’espera que l’exposició de les dades geològiques fomentin un debat amb el públic assistent.

Aquí teniu la informació: