La Facultat de Biologia de l UB acollirà el Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient

Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient (FiCMA) s’està fent des del dilluns 4 de novembre i acabarà demà dimecres 6 de novembre

El Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient (FiCMA) celebra la vintena edició de l’1 al 10 de novembre a Barcelona. La programació d’enguany inclou més de setanta títols, que es podran veure en diferents espais, entre els quals hi ha la Facultat de Biologia de la UB, on del 4 al 6 de novembre, de 14 a 20 h, es faran les projeccions de la secció Oficial de Documentals Curts.

La mateixa Facultat acollirà el dimarts 5 de novembre, a les 18 h, una classe magistral del prestigiós documentalista espanyol Fernando López Mirones. L’entrada és gratuïta.

L’objectiu del FiCMA és apropar la realitat ambiental a la ciutadania i contribuir a la sensibilització i la conscienciació mitjançant el cinema i l’audiovisual.

Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient (FiCMA)

Podeu consultar més informació al següent web: