Els poetes e la UB surten a escena

Una vintena de poetes estudiants o treballadors de la UB llegiran les seves obres al Pati de Lletres de l’Edifici Històric
La universitat és plena de poetes. N’hi ha d’amagats a qualsevol facultat: biologia, medicina, filosofia, pedagogia… I se’n troben entre el personal d’administració i serveis, personal docent i investigador i estudiants. Si voleu descobrir qui són aquests poetes que s’amaguen a les facultats teniu una oportunitat avui 7 de novembre, de 19.00 a 21.00 al Pati de Lletres de l’Edifici Històric de la UB que serà l’escenari de Lectura de poetes de la UB.
poetesub.jpg_1940908573
L’acte l’impulsa la Xarxa de Dinamització Lingüística de la Universitat, la Facultat de Filologia, els Serveis Lingüístics i l’Associació de Joves Escriptors en Llengua Catalana. Hi participaran una vintena de poetes que reflectiran una gran varietat d’estils i llenguatges i prmetrà crear un espai on la paraula, el ritme i el gest siguin els protagonistes de l’escena”.
Podeu trobar més informació del programa al següent enllaç.