L’ocupabilitat al centre d’atenció del “Speed Networking Social”

Aquest dimecres 20 de novembre tindrà lloc “SPEED NETWORKING SOCIAL UB” a la Facultat d’Economia i Empresa centrat en l’ocupabilitat d’estudiants i egressats de la UB

L’esdeveniment SPEED NETWORKING SOCIAL UB, organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa i amb suport del Comissionat de Participació, Ocupabilitat i Emprenedoria Social, en el marc del III Fòrum d’Economia Social i Tercer Sector l’organitza la mateixa Facultat durant tot el dia del 20 de novembre.

20N_UB

Està centrat en l’ocupabilitat i va dirigit als estudiants i egressats de Facultats de la UB. Es desenvoluparà a l’Aula A de la Facultat d’Economia i Empresa UB on es farà una presentació cara a cara de dos minuts per part de les empreses, i dels estudiants i egressats UB amb diferents entitats i empreses socials convidades, interessades en conèixer i seleccionar candidats de la UB per a diferents activitats.

El Speed Networking Social UB és una activitat que facilita a estudiants, egressats i empreses  socials i entitats del tercer sector comunicar-se i fer contactes i aproximacions per a col.laboracions actuals i o futures. El termini dels estudiants i egressats participants per inscriure-s’hi gratuïtament és fins el 18 Novembre a:  borsa.fee@ub.edu

Tots els participants haurien de portar en mà el seu  Currículum Vitae i la seva candidatura per a  donar-se a conèixer per a possibles ofertes de treball, llocs de pràctiques o projectes de TFG i TFM el mateix dia de l’activitat.

Per més informació: