Obert el plaç d’inscripció per les “Becas Santander CRUE CEPYME”

Les beques que convoca el Banco Santander es realitzen a través de pràctiques a empreses i permeten obtenir experiència laboral.

A partir del 15 de novembre es va obrir el plaç de sol·licitud a la convocatòria: III Convocatoria del Programa “Becas Santander CRUE CEPYME, Prácticas en Empresas”.

Com a novetat en aquesta edició no es requereix que l’estudiant pugi cap tipus de document a la plataforma i s’informarà què ha de consultar a la seva universitat per conèixer tots els altres requisits de tipus intern que siguin necessaris.

D’altra banda, us recordem que no es considerarà completa l’assignació d’una beca, i per tant no es procedirà al pagament de la mateixa, si no hi ha una acceptació per part de l’estudiant. Per facilitar-vos l’accés a aquesta informació, en el llistat dels estudiants que podeu visualitzar, si no s’ha fet el procés complet, apareixerà de color vermell.

Finalment, i en relació amb l’import de l’ajut a l’estudi que percebi l’estudiant per a la realització de la pràctica, també recordar-vos que en cap cas podrà ser inferior als estipulat en els termes i condicions generals i en les bases del programa. De tal manera que si el període de realització de la pràctica comprengués un mes més de cotització, a més dels 3 o sis mesos estipulats, només podrà descomptar d’aquesta quantitat el que legalment estigui estipulat.

Per més informació: