Obertes les Enquestes d’Opinió a estudiants

LA TEVA OPINIÓ COMPTA, i per això, des d’avui s’han obert les enquestes per a estudiants del curs 2013-2014

logoUB

La convocatòria 2013-14 d’enquestes d’opinió sobre les assignatures i professors de graus i màsters universitaris de la Universitat de Barcelona ja és oberta. Com a calendari general d’aquest semestre, les enquestes estaran actives fins el proper 31 de gener, llevat que el vostre centre hagi programat un altre període.

A aquest efecte, rebreu un correu electrònic des del qual podeu accedir directament a l’enquesta. El temps estimat de resposta no supera els cinc minuts per enquesta. Us convidem a respondre les enquestes dels graus i màsters universitaris de la Universitat de Barcelona. La vostra opinió és essencial per millorar els nostres ensenyaments.

Podeu accedir-hi des del Campus Virtual o bé des del següent link:

Aprofitem l’ocasió per recordar-vos que podeu consultar els resultats agregats per ensenyaments de l’enquesta del curs anterior.