Demà dimarts es farà la Primera Jornada d’Aprenentatge Servei a la Universitat de Barcelona

En aquesta primera Jornada d’Aprenentatge Servei a la UB es pretén difondre i fomentar la utilitat socials de la institució universitària per a la societat en general

Sota el concepte d’Aprenentatge Servei, la Jornada de demà a les 15:30h busca definir i clarificar les bones pràctiques i l’intercanvi que es produeix entre l’aprenentatge i el servei a la societat gràcies al món universitari. S’identificaran les diferents dimensions que produeixen retorn a la societat, contextualitzant en cada centre i espai com es realitzen, i promovent aquest Aprenentatge Servei en altres espais de futur.

Aquesta Jornada a la Universitat de Barcelona, sorgeix des del Comissionat per a Participació, Ocupabilitat i Emprenedoria Social, amb la col·laboració del Vicerectorat de Política Acadèmica i Qualitat, el Vicerectorat de Política Docent i el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, conjuntament amb el Grup d’ApS de la UB. Així doncs, fomentant i donant suport al concepte d’Aprenentatge Servei es reforça la valuosa pràctica de retorn social de la comunitat universitària.

La Jornada de demà dimarts 26 de novembre, durarà fins a les 19:30h i es realitzarà a l’Edifici Històric de la UB. Més informació al l’enllaç següent: