Beques d’estudis als EUA pel curs 2014-2015

Oberta la convocatoria de Becas BCA per anar als EUA durant el curs 2014-2015 amb matrícula gratuïta

La convocatòria de beques de BCA (Brethren Colleges Abroad) sorgeix d’un consorci de diferents universitats d’Estats Units que des de 1972 manté un acord d’intercanvi amb la Universitat de Barcelona. El consorci està format per: University of La Verne (Califòrnia), McPherson College (Kansas), Manchester College (Indiana), Juniata College (Pensilvània), Elizabethtown College (Pensilvània) i Bridgewater College (Virginia).

En aquestes beques s’ofereix als alumnes de la Universitat de Barcelona estades per a un any acadèmic a nivell de grau per a estudiar als Estats Units. A través de la BCA s’inclou la matrícula gratuita a una de les universitats esmentades que pot represnetar un preu d’uns 39.000 a 43.000 dòlars estadounidencs. A més, en alguna de las universitats existeix la posibilitat de traballar dins del campus. Les condicions principals per obtenir una beca BCA és estar matriculats a la Universidad de Barcelona i entregar tota la documentació pertinent al despatx del Centre d’Estudis de BCA-Barcelona (del Campus del Raval de la UB).

Podeu consultar més informació a: