La UB designada seu de la novena edició del Fòrum Europeu d’Assegurament de la Qualitat

La Universitat acollirà la principal conferència europea sobre assegurament de la qualitat en educació superior

La Universitat de Barcelona ha estat designada com a seu de la novena edició del Fòrum Europeu d’Assegurament de la Qualitat (EQAF), la principal conferència europea sobre assegurament de la qualitat en l’educació superior. La trobada, que tindrà lloc el novembre del 2014, reuneix els principals actors en aquest àmbit: les institucions d’educació superior, les agències de qualitat, els estudiants i les entitats creadores de llocs de treball. La darrera edició de l’EQAF ha tingut lloc aquest novembre a la Universitat de Göteborg (Suècia) i va reunir més de 400 participants.

L’EQAF està organitzat per l’Associació Europea per a la Garantia de la Qualitat en l’Educació Superior (ENQA), l’Associació Europea d’Universitats (EUA), l’Associació Europea d’Institucions d’Educació Superior (EURASHE) i la Unió d’Estudiants Europeus (ESU). De periodicitat anual, la cimera escull una seu diferent en cada edició. Es tracta d’una plataforma única per enfortir el diàleg a escala europea sobre l’assegurament de la qualitat en l’educació superior que, en la trobada de Göteborg, titulada «Working together to take quality forward», va combinar conferències i tallers sobre recerques i experiències en aquest àmbit amb presentacions sobre les tendències actuals en assegurament de la qualitat.