Xerrada de Tribuna Universitària a l’Edifici Històric de la UB

Dimarts 10 de desembre tindrà lloc la xerrada que girarà al voltant del sistema universitari català

Aquest dimarts, dia 10 de desembre, es realitzarà una xerrada a càrrec de Francesc Xavier Grau, rector de la Universitat Rovira i Virgili, i de Josep M. Vilalta, secretari executiu de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP). La Xerrada organitzada, per Tribuna Universitària forma part d’una programació enfocada a debatre i analitzar la situació del sistema universitari català. Aquesta xerrada comptarà també amb la presentació del rector de la Universitat de Barcelona Dídac Ramírez.

L’espai que ho organitza, Tribuna Universitària, sorgeix d’algunes de les propostes dutes a terme per l’anomenada Caputxinada 2.0 que es va realitzar a principis d’aquest any 2013. La iniciativa pretenia donar continuïtat històrica a la tasca que s’inicia amb els moviments estudiantils i universitaris dels anys seixanta i setanta del segle passat i que arriba fins a l’actualitat. Amb iniciatives com aquesta, es busca donar lloc als diversos fòrums i assemblees locals i sectorials universitàries per tal de debatre sobre la situació actual.

Per més informació: