El C’MUN realitzarà una simulació dels diferents organismes de Nacions Unides a Barcelona

Presentació Model de les Nacions Unides a Barcelona permetrà als estudiants viure una simulació íntegrament en anglès

Actualitat a la Facultat

L’ANUE (Associació de Nacions Unides Espanya) organitzadora del C’MUN (Catalonia Model United Nations) vindrà a presentar aquesta activitat a la facultat el dimarts vinent. El C’MUN és una simulació dels diferents organismes de Nacions Unides que es du a terme cada any a Barcelona amb participació d’estudiants d’arreu del món. Aquest any la facultat reconeix la participació en aquesta activitat amb 1 crèdit ECTS. Per a informar de l’activitat es durà a terme el dimarts dia 17 a les 13:30 a la Sala d’Actes de la Facultat d’Economia i Empresa una sessió informativa en que acudiran els representants de ANUE.

La nova edició del C’MUN (Model de Nacions Unides a Barcelona) se celebrarà a Barcelona del 29 d’abril al 2 de maig. S’hi explicarà el Model de Nacions Unides (MUN) com una autèntica simulació d’òrgans específics de Nacions Unides, comitès o conferències, com ara l’Assemblea General, el Consell de Seguretat o el Consell de Drets Humans. Els estudiants es posaran en el paper dels ambaixadors dels estats membres de les Nacions Unides per debatre qüestions puntuals sobre l’àmplia agenda de l’organització.

Conjuntament amb alumnes de tot el món, es podrà debatre i concloure sobre els temes proposats per a aquest any, que són en aquesta edició més d’una vintena.