Beques i Premis de la Societat Econòmica Barcelonesa d’Amics del País per al 2014

Des de fa diferents anys, la SEBAP ofereix a institucions, projectes i estudiants premis i beques destinades a fomentar la formació i la investigació

SEBAP

La SEBAP obre anualment una convocatòria de premis i beques orientada al reconeixement d’institucions i persones en diferents modalitats i categories, i al foment i promoció d’oportunitats formatives i de realització d’estudis d’investigació universitària.

En el cas de les beques de formació, la SEBAP concedeix beques destinades a l’ampliació d’estudis a la London School of Economics and Political Science i la Barcelona Graduate School of Economics. El nivell d’estudis a realitzar és el de postgrau. Els becaris s’hauran d’incorporar a les respectives universitats durant el curs 2014-2015 en el seu inici, previsiblement als mesos de setembre i octubre.

També enguany es torna a oferir la convocatòria de diversos premis: Premis Carles i Enric Godó Muntañola; Premis Fundació Barcelonesa d’Amics del País; Premis Fundació La Caixa; Premis Fundació Pelfort i Xinxó; i Premi Llegat Valldejuli.

Destaquem els premis de recerca universitària de la Fundació Barcelonesa d’Amics del País que atorga 4 recneixements a recerques relacionades amb el desenvolupament econòmic de Barcelona i els seus voltants. Alhora que també la convocatòria el premi específic a estudiants de Dret Carles i Enric Godó Muntañola. Les convocatòries de premis tenen fins al febrer del 2014 per a presnetar-se.

Per més infromació, podeu consultar el següent enllaç: