Primer Màster a l’Estat sota la idea de la mediació artística

S’inicia aquest mes de gener a la Universitat de Barcelona el primer màster específic a l’Estat Espanyol sobre l’Art i la cultura com a eines el treball social

Image

El proper mes de gener del 2014 s’iniciarà a la Universitat de Barcelona el primer màster específic de l’Estat Espanyol entorn a la idea de la Mediació Artística. El màster sobre l’Art i la cultura com a eines el treball social es titula “Art per a la transformació social, la inserció social i el desenvolupament comunitari: Mediació Artística”, de dos anys de durada.

El primer any s’estructura com un Postgrau anomenat “Arte para la inclusión social” i el segon any com un màster anomenat “Arte para la transformación social, la inclusión social y el desarrollo comunitario”. Fins i tot compta amb un video al Youtube per entendre el concepte de mediació artíscica.

Per més informació podeu consultar els següents enllaços:

3 thoughts on “Primer Màster a l’Estat sota la idea de la mediació artística