Els estudiants de l’Observatori es posen al dia abans del Nadal

L’any s’acaba i, quan arriben aquestes dates és hora de passar revista a la feina feta. Això és el que van fer algun dels membres de l’Observatori de l’Estudiant el passat dilluns 16 de desembre. Representants dels diversos grups de treball van compartir amb els companys, la directora de l’Observatori, Àngels Alegre i els becaris de l’Observatori i de l’Hotel d’Associacions, Ibai Gorriti i Anna Brullet els seus avenços i els van aconsellar mútuament. La trobada, però, no només va servir per treballar sinó que també van aprofitar per fer un aperitiu i desitjar-se bones festes.

DSC_0010 (1)

L’Observatori de l’Estudiant vol implicar als estudiants en la elaboració d’estudis sobre tot allò que els afecta durant la seva etapa universitària i aconseguir que aquests estudis acabin reflectint-se en la millora de les polítiques que els afecten. Forma part, per tant, de la major implicació dels estudiants que s’ha proposat el rectorat en aquest segon mandat, tal i com va dir ahir el rector al Claustre Universitari. En formen part també els projectes Involucra’t i El teu company respon.