Convocatòria de beques per assistent en la docència

L’AGAUR obre una convocatòria demà 9 de gener per a alumnes de màster en tasques de suport i assistència a la docència

S’ha publicat una nova convocatòria de beques per a assistents docents durant el segon semestre del curs 2013/2014. La UB n’ha convocat a aquesta nova concessió 21 beques. A més, també s’obre la renovació de la resta de concessions d’aquesta beca ja atorgada el curs anterior.

Els requisits principals són estar matriculat el curs 2013/2014 en un màster universitari i no tenir cap altre títol de màster o de doctorat, a excepció d’aquelles persones que provinguin d’una diplomatura. Estan inclosos els màsters interuniversitaris en què la UB hi participa. A més, cal no tenir cap vincle laboral ni gaudir d’una beca predoctoral amb adscripció a la UB.

El termini de presentació de sol·licituds per a noves sol·licituds va del 9 al 22 de gener de 2014, mentre que el de renovacions també comença el 9 de gener però finalitza el 15. Aquestes beques tenen una remuneració de 406,09 € mensuals i una durada de tres mesos.

Per a més informació, podeu consultar: