Dissenya la carpeta del proper curs!

Vols dissenyar la carpeta del proper curs? Presenta la teva proposta fins el 21 de febrer

Com cada any el disseny de la carpeta que els estudiants de la UB rebran el curs que ve poter el vostre! Si sou estudiants matriculats a estudisn de grau, llicenciatura, diplomatura, doctorat i màsters universitaris podeu presentar la vostra proposta abans del 21 de ferbrer a un registre de la UB.

Un jurat format per membres de la UB i professionals de l’àmbit de la imatge i la comunicació farà una selecció d’un màxim de quatre propostes finalistes, que es publicaran el 5 de març. Entre aquests finalistes tot l’alumnat, professorat i personal d’administració i serveis escollirà la proposta guanyadora per votació electrònica entre el 5 i el 13 de març i la proposta guanyadora es farà pública el 14 de març.

El disseny guanyador es decidirà per votació electrònica entre les propostes finalistes. Pot participar en la votació tot l’alumnat de la UB matriculat en estudis de grau, llicenciatura, diplomatura, doctorat i màsters universitaris en centres propis durant el curs 2013-14, tot el professorat dels centres abans esmentats i el personal d’administració i serveis.

El disseny de la persona guanyadora serà distribuït a la UB  i hi constaran el seu nom i cognoms. També se li lliurarà un certificat acreditatiu com a guanyador i un val regal per un import de 600€. Els finalistes rebran un certificat acreditatiu i un val regal de 150 euros. Els participants rebran un bloc de sis invitacions per accedir llirement a Esports UB.

Podeu consultar les bases completes del concurs al següent enllaç.