Premis Uni>proyecta 2014 per a universitaris emprenedors

Universia y la Red Universitaria de Asuntos Estudiantiles (RUNAE) convoquen la VI edició del Premi Uniproyecta al millor projecte emprenedor universitari d’excel·lència

Universia
UniproyectaImagen

Els premis Uni>proyecta tenen l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre la comunitat universitària i estimular la iniciativa empresarial. El convoquen Universia i la Red Universitaria de Asuntos Estudiantiles (RUNAE) i hi poden optar estudiants, o equips d’estudiants, matriculats durant el curs 2013/214 en una universitat espanyola membre de la CRUE o titulats que ja hi hagin obtingut el títol durant els dos cursos immediatament anteriors.

Uniproyecta neix amb la vocació de fomentar l’emprenedoria premiant aquelles iniciatives que contribueixin al desenvolupament econòmic i social, com també a la consolidació del teixit empresarial relacionat amb l’explotació del coneixement i la innovació tecnològica. Obtindrà el premi el projecte individual o en grups d’estudiants que hagi concebut i/o posat en marxa el millor projecte empresarial.

Per a més informació consulteu: