Dos obres de treatre es representaran aquest cap de setmana per part d’estudiants de la UB

Aula de Teatre de la UB, composat per estudiants d’aquesta universitat, farà estrena doble de dos obres en diverses sessions al Teatre de Sarrià

El grup de l’Aula de Teatre de la Universitat de Barcelona presenta un programa doble de sessions amb les obres realitzades als tallers de teatre que ha dut a terme durant el primer semestre d’aquest any.

Per una banda, un clàssic de la història del teatre: Romeo i Julieta, la meravellosa història dels amants de Verona duta a escena pels alumnes de l’Aula de Teatre, amb la col·laboració d’uns Romeo i Julieta molt especials.

En segon lloc, una divertidíssima comèdia i un al·legat contra el maltractament dels animals: El Niño de Belén, en un convent de monges de clausura, una imatge de Jesús pren vida i torna a la terra amb una missió: vol ser torero i demostrar a tothom que la mort del brau no és necessària.

L’entrada a aquestes estrenes és de 3€ i es realitzarà al Teatre de Sarrià (C/ Pare Miquel de Sarrià 8, 08034 Barcelona). Les sessions que es desenvoluparan alternaran les dues obres essent la primera aquest mateix divendres 24 de gener, a les 21h amb Romeo i Julieta. Posteriorment es realitzarà el dissabte, 25 de gener, també a les 21h El niño de Belén. Diumenge 26 es faran les dues obres, essent de matí Romeo i Julieta i de tarda El niño de Belén.

Podeu consultar més informació a: