Publicada la resolució de l’AGAUR sobre les beques de suport a la docència

Renovació de les beques AAD de suport a l’activitat docent durant el 2014

AGAUR_Logo

L’AGAUR ha fet publica la resolució de renovació de les beques per a les activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat (les AAD2).

Ja ha sortit al tauler electrònic de la Generalitat de Catalunya, la Resolució de 21 de gener de 2014 del president de la Comissió Executiva d’Ajuts Universitaris, per la qual es renoven unes beques en el marc de la convocatòria de beques per a les activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat de les universitats públiques del sistema universitari català i de la Universitat Oberta de Catalunya.

L’import de la beca per a l’estudiant és de 406,09 euros/mensuals bruts a la UB, tot i que en altres universitat l’import és diferent. A aquesta quantitat cal aplicar lanormativa laboral i fiscal vigent ja que cotitzen a la seguretat social. La cotització es fa des d’AGAUR i es fa en règim general a efectes de baixes laborals, maternitats i altres.

En total hi ha prop de 350 persones beneficiades per aquestes beques que faran una tasca durant tres mesos. La beca finalitzarà amb un document de justificació de la tasca realitzada quan s’acabi el periode desenvolupat.

Per més ifnormació podeu consultar: