Feria d’Estudis Professional Francesos a Barcelona dilluns 3 de febrer

Aquest proper dilluns, 3 de febrer, tindrà lloc la “Feria de Estudios Superiores y Carreras profesionales en Francia” que es realitzarà a Barcelona

Imagen

L’Ambaixada de França, l’Institut Français i Campus France organitzen la primera Fira d’Estudis Superiors i Carreres professionals a França que tindrà lloc el proper dissabte 1 de febrer a Madrid i el dilluns 3 de febrer a Barcelona. La Fira en qüestió uposa un punt de trobada entre les institucions educatives franceses, els organismes relacionats amb la mobilitat acadèmica, i els estudiants que volen fer del seu futur una victòria.

Aquesta Fira, orientada a estudiants tant de grau, llicenciatura o postgrau, contempla diferents ofertes d’estudis i beques. Totes elles es realitzen a diferents punts de l’Estat Francès. S’hi congregaran les més prestigioses universitats i escoles de Negoci de França, amb la finalitat d’informar als estudiants de les diferents universitats de l’Estat Espanyol sobre l’opció d’ampliar els seus estudis al país veí.

Un bon exemple són les Beques d’Excel·lència per màster o doctorat de l’Obra Social “la Caixa”. Es convoquen 65 beques per cursar estudis de postgrau en universitats o centres d’ensenyament superior de països de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). Per als estudis a França, la beca s’atorga en col·laboració amb l’Ambaixada de França a Espanya. L’estada ha de ser compresa entre 9 i 24 mesos, i l’ajuda inclou cobertura sanitària i exempció de matrícula, dotació mensual, despeses de viatge etc. La data límit per a presentar-se a aquesta beca és el dilluns 10 de febrer de 2014.

Per a més informació, consulteu: