JOBarcelona ’14, un congrés internacional per a universitaris i titulats júnior

Un congrés que t’ajudarà a conèixer d’aprop les realitats i les oportunitats actuals de les empreses.

El proper 17 i 18 de febrer tindrà lloc al Palau de Congressos de Catalunya el I Congrés Internacional de Treball i Orientació Professional destinat especialment a universitaris i titulats júnior.

jobarcelona_490_400

Per a poder-hi assistir heu de seguir uns passos molt senzills.

En primer lloc aneu a JOBjust4U i registreu-vos-hi abans del 7 de febrer. Un cop dins, podreu marcar les ofertes que us interessin, entrevistar-vos amb els directors de RRHH, reservar plaça en algun dels tallers, apuntar-te a les presentacions de les empreses liders, o inscriure’t per a assistir a conferències.

JOBjust4U és una plataforma innovadora que vol servir de referència per a estudiants universitaris i titulats júnior que estan buscant feina o que necessiten orientació laboral puguin conèixer i conectar de manera directa amb empreses i així conèixer les necessitats reals que aquestes tenen, tant a nivell nacional com internacional.

JOBjust4U és una plataforma de crowdsourcing i talent management, on les companyies poden oferir oportunitats i trobar el talent que busquen de manera ràpida i eficaç.

Per a més informació [ + ]