Noves beques de col·laboració per a estudiants de la Universitat de Barcelona

Es convoquen 38 beques de col·laboració amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant, per al Saló de l’Ensenyament 2014.

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona obra una nova convocatòria extraordinària de 38 beques de col·laboració.

sae

Per a sol·licitar-ne una, s’hauran de complir els requisits que podeu trobar a les bases de la convocatòria.

La sol·licitud s’haurà d’omplir per Internet a la pàgina web (http://www.ub.edu/beques/col.laboracio/), i posteriorment el resguard haurà de ser entregat, juntament amb la documentació necessària, a qualsevol dels registres de la UB. Podeu consultar la relació i els horaris de les

El termini per a presentar ho tot és del 4 al 13 de febrer de 2014. diferents oficines del Registre General de la UB aquí.