XIII Premi Arrelats de relats breus

Un certamen que promou la creació literària en català mitjançant apunts de blogs, piulades de Twitter i enregistraments de veu o d’audiovisuals.

El XIII Premi Arrelats de relats breus, convocat per la Xarxa de Dinamització Lingüística

Premi_Arrelats_A-199x300de la UB, promourà l’ús de la llengua catalana, així com la creació literària. En aquest certamen hi poden participar els estudiants de la Universitat de Barcelona, independentment de la tipologia d’estudis que estiguin cursant.

Els relats breus presentats al concurs seran de temàtica lliure, però sempre en català. Hi trobem tres categories: apunts de blogs, piulades de Twitter i enregistraments de veu o d’audiovisuals a Youtube o a altres xarxes socials.

Els estudiants hi poden participar, com a màxim, amb 3 apunts, 5 piulades i/o 2 fitxers d’’àudio o vídeo. La participació pot ser de manera individual o col·lectiva.

Es valorarà sobretot la qualitat lingüística, literària i originalitat.

El termini de presentació d’originals finalitza el 3 de març de 2014 a les 14 hores.

El guanyador serà premiat amb un cap de setmana literari per a dues persones a la casa de pagès Perxe, al Molar (Priorat), per compartir experiències amb un creador convidat en el marc del «Priorat Versió Original».

Per a més informació [ + ]