“Estratègies de recerca de feina”, un curs virtual del SAE

El Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) oferta un curs mitjançant el campus virtual, per facilitar la recerca de feina.

“Estratègies de recerca de feina” és un curs virtual que té com a principal objectiu facilitar als estudiants de la Universitat de Barcelona (estudiants de llicenciatura, diplomatura, graus, postgraus, màsters i doctorat) una formació complementària als seus plans d’estudis, oferint-los eines i recursos per poder afrontar amb èxit el procés de recerca de feina. ERF-21314 (1)

El desenvolupament del curs s’emmarcarà dins el segon semestre que començarà la setmana que ve a la Universitat de Barcelona, però les seves dates concretes són: del març al maig de 2014.

L’activitat té reconeixement acadèmic: 1 crèdit ECTS / 3 crèdits de lliure elecció (plans antics de llicenciatura o diplomatura).

El preu de la inscripció és de 40 euros, i aquí podeu trobar el formulari d’inscripció, obert el dilluns d’aquesta setmana.