El Paranimf de la UB acollirà el congrés de la federació espanyola de la Xarxa d’Estudiants Erasmus

Del 14 al 16 de febrer, la Universitat de Barcelona obrirà les seves portes al PN Barcelona 2014, una trobada que tractarà el nou Erasmus +.

L’associació Xarxa d’Estudiants Erasmus (ESN), fundada l’any 1989 i integrada per més de 12.000 estudiants de 36 països té com a objectiu millorar la integració dels estudiants que participen en programes internacionals de mobilitat, així com contribuir a respondre a les seves necessitats amb diverses activitats socials, que comprenen intercanvis lingüístics i excursions, entre d’altres.

La trobada parlarà sobre el nou Erasmus +, i s’inaugurarà amb un acte en el qual intervindran Antoni Castellà (Secretari de les Universitats de la ‘Generalitat de Catalunya’), Gerard Ardenuy (Regidor d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona), Mar Duque (Directora del OAPEE), Maria Callejón (Vicerectora de Relacions Internacionals de la UB), Isabel Martínez (Comissionada per la Universidad, Juventut i Plans Especials), Montserrat Rodríguez (‘Head’ del Comité Organitzador de la PN de Barcelona), i Jorge Martín (Presidente d’ESN Espanya).

L’acte s’organitza amb el suport del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, i majoritàriament es durà a terme l’Edifici històric de la Universitat de Barcelona, el qual va ser dissenyat per l’arquitecte Elies Rogent i Amat i va ser construit entre 1863 i 1893.

Actualment, l’edifici d’estil neoromànic i exemple paradigmàtic d’arquitectura barcelonesa del s.XIX, és la seu de les facultats de Filologia i Matemàtiques. I en aquesta ocasió cedirà els seus espais a la Plataforma Nacional Barcelona 2014, en el Paranimf es realitzaran gran part dels actes programats.

Aquí podeu consultar el programa del congrés, que inclourà workshops, presentació de candiadtures, consultes, i diferents actes en llocs reconeguts de la ciutat, entre d’altres.

Per a més informació [ + ]